Hamil Dengan Mengenal Pasti Hari Ovulasi Anda

Hamill Dengan Mengenal Pasti Harry Ovlasi Anda

Mengenal Pasti Hari Ovulasi Anda
Zika anda kuba untuk hamil, anda mugankin menkari tanda-tanda ulasi, ontuk mengenal pasti hari ulasi anda - supaya anda boleh mangdakan hubungan sex dan manyababkan ke hamilan. If you are Ovlasi, you have a room dedicated to Hamil Sebelum Telur Mula Maed. Jadi Abacha Tanda Tanda Oflasi? Bagaimana and a tahu zika and a beruulsi?


Mamahmi kitaran anda, kara terbaik untuk menzenal pasti hari ovlasi.

Mahami kitaran hide a boleh menjadi lebih mudah zika o tahu apa yan o a kari. Anda tdak perlu ontuk menjadi seorang chota, dan saya sudah pasti anda dapat mengesan ovlasi selepas hanya satu kitaran, selepas membaka apa yang saya kongsikan dalam ini. Hasil darapada pengetahuan mudah, tetap inda itu, and a munkin boleh memendekkan parjalanan and a untuk mengandung!!

Untuk Mahami Olasi, Aya Mengetawi Untuk Mengetawi Bebrapa Parkara Tentan Kitaran Anda. Bartama, Dari Hari Bartama Ketaran Hide Anda (Ababila Anda Datang Hide) Sihenga Oflasi, Dipanjel Vas Phokle. Then, from ovulation to the end of the menstrual cycle, called the luteal phase, which usually lasts 12 to 16 days. Abka Maksodnia? Painting by Sisodhat Yang of Tuk Andha Bhawami Dari n Adala Bhawa Hari Tegama Ovalasi Yang Akan Tetila Panjang Ketar (Yang Tidak Daresan Bara Hari Pothara Matha Andha). Merekodkan karta citaran and a etiap hari akan menyakan anda untuk mengalan pasti period and a luteal stage and a luteal stage which will be very useful information.



Appa yang minibabkan oflasi dalam badan anda?

Ovary adalakh organ, yang barbentuk nut yang manakzhubkan, yang mengasilkan follicle yang mengadungi tellur sebagai persedian untuk ovalasi. Sepat Kitaran, Follicle-stimulating Hormone (FSH) Megalakan Pengasilan Sekitar 5-12 Follicle, Dengan Follicle Yang Paling Dominyan Yang Diklurkan Pada ovulasi.


Count hormone vanita - kara moda minginal basti hari ovalasi


Follicle yang merkaba ini produces estrogen, dan aqibat dariba, estrogen yang tingi dalam darah anda, luteinizing hormone (LH) menstuskan ovulation dalam badan and. Ovlasi Berlaku Sekitar 12-24 Jam Sepasas Lonjakan LH, Dengan Follicle Matang Penuh Melayu Diding Ovary. Zika sperm sedang mengung ontuk telur itu, atau zika anda mpuni kulanan pada ketika ini, andada boleh hamil dengan semerlang. ^_^



White ovalasi berlaku?

Banita 90% has Panjang Kitaran Berbeza-Beza 23-35 Hari and Dengan Ovlasi Belaku Pada Midgiri Kitaran Hyde. Line Operator (Separti Penangan) Bole Menyabkan Ovlasi Tertanguh - Salvat Mengu Ke Tiga Malahan Mengu Ke Mpat Juga. Menhira tarikh kelahiraanwalau ozoshen hari yang sering seungunt untuk menhira tarikh kitaran, ke lahiran ke lahiran bagi bonita khamil, adala atapate ovlasi pada hari 14 - jadi anda sudah boleh melihat salah satupata satupata! Tedak Setop Banita Memboniai Kitaran 28 Hari, Dan Perolasi Bada to Hari 14.



Adka Wanita Berovollasi Itap Bulan?

Tedak Simwa Bonita Perolachi Sibyab Pollan. Zyka Ovary, Tidak Mengasilkan Follicle Matang, Ovlasi Tidak Berlaku. Deepangil Kitaran Hyde on Anovulation. Endometrium (uterus blue and Persian dalam young membrane untuk mengandung) menbangun sepertibias, tepai tidak ada telur gekaran.

Untuk peratus kesil wanita, mereka boleh mlepaskan dua atau le bih telur dalam tempoh 24 jam. Adalah tidak munkin untuk melpaskan lebih selaps masa ini bejuba oleh perawakan hormon dalam badan. If Tellur Tellah disenyawakan, hormone akan mengentikan mind-mind Tulur dariba lisatsana untuk kutut dan mmupuk ke hamilan.



Symptoms of Apak Ovlasi?

Berappa Parkar Yan and a Munkin Parasane Terdapat. I'm talking about:


1. Saket Oflasi Atau Mitlichmertz

Some wanita mengalami sakit ovlasi atau mitleshmarz (dalam bahasa german ini ditergemahkan pada 'mitl' - midgug dan 'shmarz' - sakit). Bagi vanita group ini, ovlasi cause pain yan tibada, and continue di Bahagyan bawah adeka menera.

Sakit oblasi boleh menjadi thanda oblasi untuk ssetengah wanita, tetap ada tanda-tanda yan lebih diparkai, separti sedikit penurunnan suhu badan besal, betul-tul cebulum oblasi separti yangi dinatakan di bawah.



2. Decrease in dalam suhu badan basal (basal body temperature).

Untuk mengtahui dengalan suhu badan basal, anda perlu merekodkan karta kitaran anda, menggeng suhu anda sepiap pagi akpali bangun dari tidur (masa yang le bih kurang sama setiap hari).

Carta Body Basal Temperature
Basal body temperature map

Karta mamainkan drawing introduction for benar-benar mamahami kitar anda, menganal pasti apa yang badan anda lakukan dan apa yang ya tidakbias lakukan. Zika and Messiah belum merekodkan kitaran anda, ini tidak akan membertu anda pada kitaran ini, namun ila masa yan hebat totuk barmula. Pada masa akan datang and akan dapat melihat penrunnan suhu sedik sebelum and a beruulsi. You will need a basic thermometer. Basal thermometer dikera kusus untuk menguk suhu yang medana perbezan Turun Naik Yang Sekitig Darapa Basa (Yang memanda ketpatan sehinga +/- 0.05 ° C, dan mengukur dua teatt perpuluhan), the thermometer is bibabanya.

Selepus berovolasi, anda akan melihat bahava pada kebianya suhu akan meninkat, dan kekal dengan begitu sehinga tepo yan akan datang - kekwali zika anda hamil dan suhu kel pada tahap yan le bih tingi. ini adalah Bayagamana ssetengah wanita tahu untuk manjankakan terah mereka, dengan debarak suhu sekitar Masa terah mereka datan hyde.



3. Mucous membrane of cervix

Graphic barapa kali selighi adalah, kerana ini adalah satu lagi peneuk yang boleh diparkai untuk mengenal pasti hari ovalasi anday pemontauan tehdap cervical mucus. Perubahan mukus anda adalah tindak balas kepada bagi perinkat subur atau tidak subur dalam kitaran anda.

Cervical mucus contains large amounts of hormones and estrogen. Susulan dan hide, mukusbinia akan ke ring sebulum menjadi melekit, barkarim, mudian berayer sebulum menjadi kedan paling saber yang jelas, lisin dan elastic (ke lihatan separti telur mentah putih). Ini adalah keidan tarbaik mendaan cum dalam parsanya untuk pergi ke cashier, mendiakan protect alkali darabikan mikturen vagina yang berasid.

Simakin anda edik tua, egg white cervical cancer (EWCM) akan terhasil bada hari-hari yang libih friend. Sebagai kontoh, seorang wanita dalam linkungan 20an dia munkin sehinga lima hari ewcm, manakal wanita dalam usya 30an munkin honya hamana satu atau dua hari ewcm.



4. Position of cervix

Zarayumukh and abalkan beberapa petunjuk yan hebat tetang hari ulasi anda, jadi meriksa zarayu anda adalah alat yan mistantu dalam megen pasti abbila hari ulasi semakin hampir. Anda munkin akan memerlukan beberapa kitaran untuk mamahamkanya, supaya and dapat mamahami rasa dan variasi pada kedan-kidan yan berbeza yan zarayur anda.

Checking the position of the cervix and the fairness of the yang terbik has done pada masa yang sama every day because the position of the uterus in ruba dan tidak kekal di satu thitta salong hari. Paso Tangan Anda Sibulum Anda Markasa Service Anda.

Cervical mucus anda, cervical adala pejak dan perubahanya adla ontuk mengoptimakaan pelang k hamilan. Anda anda tedak sobar, anda anda rasa shika anda, anda akan dabat merasakan bhava seva anda rinda, kras (cyberti hujung hedong) dan kering. Baghi Service De Kala Sipur, Engat. Presentation: Lembut (soft) (lebih separti kaping telinga anda), tinggi (loud), terbuka (open), dan basha (it).



Tanda Tanda Line Dalam Mengenal Pasti Ovlasi Anda

Am rekot adalak senarai thanda - thanda yan manken yan bole mimbantu dalam mingnal basti oc andha, tetap ayanya korang dibarkai separtimna thanda-thanda yan da atas.
  • Tangana Sensibility and Background
  • Increased sexual desire
  • Pengkatan Tahap Tengaga
  • Deria Penglihattan, Pao Dan Rasa Manjadi Momenchak
  • Air storage
  • Discovery - Bara Veertanjan Ketar Trusty Hasel Darabi Sikara Hormone Tipa Tipa Estrogen Cypylum ovalasi. Oleh kerana progesterone tidak dhasilkan sarta merta, aya boleh bokar sedik darah sehinga inya tiba.



Mengenal Pasti Ovlasi Dengan Ujyan Ramadan Ovlasi

Madamada berapa ujian ramlan ovlasi di pasran, untuk membutan mengesan perubahan dalam badan yarat ovlasi adalah berhampiran young member. Dua yang paling bisa ilah.

1. Keith Oflas Ramadan (OPK)

OPK ini Boleh Belibli Dalam Talian, Dari Pharmacy and atau pasar raya. It is very expensive for those who claim to be members, but it is the most accurate, yet effective. Kit ramlan ovlasi berfunsi separti ujian kehamilan, k kwali aya mengukur tahap lh anda, jan menunjukkan bahwa anda akan berolasi dalam 12-24 jam akan datang.



2. Probably a child

Legal age poleh diple dar dan dalam talian pharmacy. Probably the child of ini Adalakh microscope microscope tangan, yan kegu anda untuk melihat gambar microscope sampel air liur yan kering. Denga memerhatika penabluran liur anda and memblehkan anda untuk mengikuti kitaran bulanan anda and menganal pasti ovlasi anda yang munkel sebagai 'fern' tdak sparti masa tdak subur yan line.



3. Ovlasi Calculator - Mengenal Pasti Harry Ovlasi Anda

Zika Anda Mahu Mengenal Pasti Hari Ovlasi Anda Berdasarkan Date Kitaran Anda, Anda Boleh Kuba Mengunakan Ovlasi Calculator. Khaniya Masukan Kathak Tempo Hide Anda, Din Joga Panjang Ketaran Piasa Anda. Iya akan presena hari subur Akan datang anda, jadi bersama-sama dengan observing muqas anda, anda mmpunyai bebarapa alat yang baik untuk mmpersepatkan bahawa bahasa untuk hamil.


Ngat...


Sperma boleh hidup di dalam badan wanita sekitaar 3-5 hari, sehinga membuat hugangan sex sebulum ovalasi juga boleh maniebkan k hamilan. Jaica Anda Cuban Hamel Duck, Tidak Ada Kaparluan Duck Malacocan Banyak Habungan

Card zika anda rikudkan kitaran, dan menginali basti oflasi anda, anda pule minikmati malam gira dingan pasangan, dan tao pahava, alkan beliang yan sangat paik bara kehamilan. Suda: Tinto, Anda Tedak Pullet Hamel Mall. Thetapi berita Baiknya, 85 percent dalipa pasangan yan persat mengunakan pil perrankang, hamil dalam durah perana. And a kan increase peloang and a dengan mengenal pasti ovlasi anda.

Hamill Dengan Mengenal Pasti Harry Ovlasi Anda

Comments

Popular posts from this blog

TEMPAT PELANCONGAN DI MARANG,TERENGGANU

Tonsil Anak Bengkak?