Serius Ke Kalau Anak Lambat Bercakap?

Kalau Anak Lambat from Berkakap? - SLP Ayesha Kasim

Serius Ke Kalau Anak Lambat Bercakap?

Is it serious or bald?

We personally say that Sirius and Lambatt have Burke. Rikut Adala in Saba Sebania..


  1. Barkakop berkait rapat dengon in Kankan Mental Konk-konk. Jadi Zika Kanak-Kanak Lambat Berka Ya Mukya Sedunga Oleg Masalam Pada Pakistan Male Kanak-Kanak Atau Ada Juga Sedunga Oleg Masalam Pada Otak process and programming. Jadi mmang ken perixa zika anak lamat park
  2. Kelewatan Bahasa Juga Boleh Lemada Kanak-Kanak Lemat Mengaba Dari Segi mental and cognitive. Children can be born cognitively normal, but mental children do not develop properly due to lack of stimulation.
  3. Kanak-kanak lamat berka in smantali akan lebih mudah untuk menian masla bahasa laku separati tantram, bekumuk, mengamuk, etc. Ini kerana menaka sukar untuk meluahkan emosi, sedanan dan vakan sekara verbal, jadi mereka akan laukanna sekara physical.
  4. Kelewatan Bahasa generally akan parsut sehat kanak-kanak be sar dan masuk sekolah zika tidak dengan correct
  5. Boleh Medrekan Kanak-Kanak Stress Saba Merka Tidak Boleh Boleh Messagem, Emosi, Valan, Sedangan, Teltari Sasalan, Tersanta Solan and Len-Len. Bayangkan jika kita tak boleh berka dan bagi tau pesutang pada orang line.. guy kan.. kanak-kanak poon sama.
  6. Kanak-kanak dengon kelwata bahasa juga utram ada masalam untuk persakan arhan atau peradaan, ayat dan line-line. Jadi zika mashuk ke sekolah atau tadika atau taka, mereka akan kekamada tegudi that wandering ontuk persuasion apa yang sikgu kakap dan lemada mereka melangon.
  7. Umur critical kanak-kanak untuk in lazar bahasa adalah sehatang 5 tahun. Lazar bakhsa akan menseke sepasa itu hayadan otak ontuk. So if you don't wait until you're 5, 6, or 7, you won't be able to learn Bahasa.
  8. Often, children who speak slowly do not speak slowly.
Summer: SLP Ayesha Kasim
Kalau Anak Lambat from Berkakap?

Comments

Popular posts from this blog

TEMPAT PELANCONGAN DI MARANG,TERENGGANU

Tonsil Anak Bengkak?

Hamil Dengan Mengenal Pasti Hari Ovulasi Anda