Ketahuilah, Saat Anak-Anak Membuat Perkara Yang Tidak Berkenan Di Hati Kita

Aejala, sit anak-anak membuat parkara yan tidak barkenan di hati kita.


Sat anak-anak membuat parkara yang tidak barkenan di hati kita..

Pandangla mereka dengan rasa saang. Siqur Allah Neem Kita Anak. Sakit sangat untuk dapat sorang anak. Ramai Orang Yan Allah Sayan Diuji Thanpa Anak...

Engatla Satu masa nati anak-anak itu tiada dirumah dan pasti kita akan pasinga dengania masih masih hidup lagi.

Siukur Pasti Allah Tamba Nikmat. Jangan Pandang Renda Pada Merek. Carrie Emmaus Dalam Diri Mereka.. Hargay Mereka. Puji Mereka Doakan Anak-Anak Kita.

Hargay Mereka InshaAllah Satu Masa Mereka Belazar Menhargay Manusia... Menhargay Nikmat Allah. Zika kita siolah-olah tidak shirgai anak. Siapa lagi yan nak shirgay mereka. Kashikhan mereka kesil-kesil lagi kita nak mereka separti kita 'sempurna'

Memegang Tanganak Rahmat Allah. Dukung peluk anak menyebkan sat itu kita dihujani dengan rahmat kerana sat kita saang anak, Allah saang kita.

Dukong, Peluk, Bargurau Dengan Anak-Anak. Indahnya bila hati kenal Allah dan bersiukur dengan amana anak. Anak Ilah Saham Ahirat Kita.

Bela anak grey. Heathen Merekan. Merek's puff. Wahai anak jangan sedih kita ada Allah. Allah Sayan Kamu Wahay Anakku ... Allah Jaga Kita Bila Kita Jaga Perintah Allah..

Billa Anak Mendpat Nikmat. It's better for me. Juice stomach. And I. Siapa Bagi Kamu Wahai Anakku. Allah is Jan Baghi. Bike like this Allah. Allah bicycle. that's all Siapa Bagi Sadap Allah Bagi Sadap .. Terima Kasih Allah.

Bila anak menangi takut hanotu. Wahai anakku, Allah wake up kamu wahai anakku.. hantu semua tak boleh buyat apa. Jin, Devil, Pocong, Hantu Gigi, Hantu Durian Tiada Kuasa

God is a big mistake. Kita Ada Allah.

Masa Kelua Rumah Azar Anak Doa. Ya Allah saya serahkan segala urasan kepdamu. Saya tak boleh boyat apa-apa menlangan dengan kuasa kau ya Allah.

Bila anak nak bartengkar dengan adik beradik atau kawan-kawan. Wahai anakku bila kita membari, Allah akan ganti dengan sisuatu yang lebih bicycle ...

Anak Naak Jadi Princess.. Jadi Super Power.. Wahai Anakku, Naak Terbang Dalam Surga Tak. Nak terbang ken pakai tudong makam umi .. national anthem. Dalam surga Polish princess jadi... nati kita sekelurg, masuk surga.

Wahai anakku, ayah dan umi sanga saang kamu kerana Allah.
Sangat Saiyan Kamu. Allah Sayang Kamu Lebih Dari Segalnya.

Wahai anakku kamu kenal saw the prophet. Dia sangat saang read a book.. Dia saang book. Khanya Dengan Sunna Kita Berjaya Dunya Then Ahirat.

Bila anak nak pesutsa azor minta pada Allah. Come on, Saya Nak Maya! Minta Dengan Allah Wahai Anakku. Nanti Allah Baghi Inshallah. Ataullah Beri Dalam Surga.

Ya Allah Nak Mayan.. Ya Allah.. Sukanya Anak Kesil Bardoah. Mereka Tiada Dos. Azar Mereka Juga Doa Ya. Allah Hidayat. Ya Allah, bring kami then 7 billion manusiyah hidayat.

Zika anak is afraid of salah. Tegurla dengan kasih saang dan hikmah walapun tegas. Kalimullah Berjumpa Firu as Kerana Ketika Musa. Allah Supaya Barlemah Lembut Dengan Pharaoh. Kita Tidak Vara Makam Nabi Musa RA. Daan anak kita tidaklah separti pharaun..InshaAllah anak kita jadi orang paling mulia dan parkakapannya jadi lunak indukbi. Kerana dengan menjaga lidah dan banyak sujud kepda Allah, sesorang itu dimulian oleh Allah.

The Prophet saw how manusiya was terbayik en sempurn tepi tdak pernakh mengerdik anak-anak yan dekat deganiya. Semuanya Divesarkan Dengan Suasan Kasih Sayang. Sehinga bila mereka remaza dan dowasa mereka tela bawa kbaikan pada dunya sehinga nama mereka known sehinga hari ini dan di kalangan langgit..

I will see it bit by bit after Salah Minta Mafal. Anak-anak akan muda, dapat sifat the prophet saw. I saw the orange line buat salah, tapi nabi rasa bartangungtswab. Muda mengaku prayer and correction of mistakes.

Tengok anak orang jangan ajek, jangan kata, sebab kita belum tahu anak kita makam mana. Tengok Anak Line Salah, Sayan Mereka, Doakan Mereka. Satu masa anak ini dan anak kita sama-sama buat dakwa seluh alam..

Paling utma kita sentiyasa rapat diri pada Allah. Ada masalam terus solat mengadu pada allah. Haniya Partholongan Allah Boleh Selamatkan Kita Den Anak-Anak Kita. Dalam rumah hidupkan talim, solat awal waktu, kasih saang, dakwa dan khidmat sama-sama.

Ya Allah sangila kami swami hysteri, ibubapa dan anak anak kami. Zadikan anak kami dai, hafiz, alim, orang yang kaw saangi dan jaga solat... orang yang hidupkan sunnah nabi see dengan ikhlas...

Aejala, sit anak-anak membuat parkara yan tidak barkenan di hati kita.
Source: EbitLew

Comments

Popular posts from this blog

TEMPAT PELANCONGAN DI MARANG,TERENGGANU

Tonsil Anak Bengkak?

Hamil Dengan Mengenal Pasti Hari Ovulasi Anda