Ketahui Bahaya Selipar Getah Tehadap Anak-Anak Ketika Menggunakan Escalator

Escalator Bahaya Selipar Getah Ketika Naik

Bahaya Selipar Getah Ketika Naik Escalator

Pemakai sandalwood atau kasut getah yang gentum oleh kanak-kanak should pay attention to this and watch out for security, because it is easier to pull atau tersangkut on the escalator that is currently moving.

Jabatan Keselamatan and Kesihatan Pekerjaan (JKKP) confirmed in a statement today that it is the responsibility of the people and users to ensure safety when using the escalator.

“Tangggungjawab piyak pemunya adalah always makes sure that every escalator installed in their premises is dismantled according to the maintenance schedule set by the manufacturer.

"Tangggungjawab pengugu pula kekek menaka lebih beiyanghati e dan berswadpa sesama menggunakan escalator pasamut meksati dan sehing anak-anak yang beta bersama", Catania.

Ini pasukut masakati kaki berada dalam garisan yang yang sahedan (yellow dividing line) sert borvadi etiap arahan e dan tatachara penganangan yang besutsana oleh piyak pemunya.

"Sekiranya semua langkah ini dipraktiskan oleh pemunya dan pengugu, sekaran boleh boleh", menuru samakan itu yang gekaran susulan kes sekkan escalator from KL Sentral February 8 lalu, involve seorang kanak-kanakhu himself.

JKKP konsumada serious incidents briefly, add samadaan it.

Jabatan itu sebelum ini nemare raporan 31 kes sukkan featuring escalators from 2011 to May 2015.
Ketahui Bahaya Selipar Getah Tehadap Anak-Anak Ketika Menggunakan Escalator
Escalator Bahaya Selipar Getah Ketika Naik

Comments

Popular posts from this blog

TEMPAT PELANCONGAN DI MARANG,TERENGGANU

Tonsil Anak Bengkak?

Hamil Dengan Mengenal Pasti Hari Ovulasi Anda